سلام فرشته

همه حرفها، نوشته ها، رفتارها، دیکته ای است به فرشته هایمان...

سلام فرشته

همه حرفها، نوشته ها، رفتارها، دیکته ای است به فرشته هایمان...

سلام فرشته

به نام خدا

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صل علی محمد و ال محمد..

ممنون که می خوانید.
نظراتتان بر دیده هایم.
حضورتان پر نور.
نورانیتتان مستدام.
عاقبت تان بخیر و رستگاری.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

4 ساعت ارزشمند؟

يكشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۱۵ ب.ظ

سلام فرشته هایم(1). سلااااام و سلاااام...


از صبح فقط برام نوشتید خوابیده .. آره تا الان خواب بودم. آخه الان چه وقت بیدار شدنه؟! شاید شما ندونین اخه با اذان صبح، شما فرشته های عزیز و جدیدی هستید که مامور نوشتن اعمال و کارهای من شدید.

دیشب بیدار بودم. داشتم کتاب می خوندم. اولش ی کتاب اموزشی بود که ی دوساعتی خوندم و تموم شد الحمدلله. خیلی کتاب خوب و کاربردی ای بود. بعدش رفتم و ادامه رمانی که پریشب داشتم می خوندمش رو خوندم. اولش خیلی رفتم تو بهرش. ولی به مرور، با خودم گفتم خب این رمان خارجیه. اصلا با فرهنگ ایرانی تناسب نداره. اسلامی که هیچ. چرا ی نویسنده وقت صرف کرده به جای اینکه خودش ی داستان بنویسه، این رو ترجمه کنه؟ چرا اصلا فلان اپلیکیشن این رمان رو گذاشته برای دانلود ؟ با همین فکرها بود که تندتر و تندتر خوندم و اخرش هم که دم اذان صبح شد، دیدم ارزش نداره موقعی که فرشته های دیروزم دارن می رن من در حال خوندن رمانی این چنینی باشم که عشق های هوسرانی دختر و پسر رو فقط نقل می کنه. با خدا حرف زدم تا شما اومدین.(2)

بعدش هم که رمان خوندن رو ول کردم و خوابیدم. این جاهاش رو که خودتون بودید و دیدین و نوشتین.

حالا می خواستم نظرتون رو بدونم. ارزش داره ادم وقت و عمرش رو سر خوندن این رمان ها بزاره؟ نمی گم تلف کنه چون هنوز به نتیجه نرسیدم که اتلاف کردنه. بنظرتون فرشته های دیشب، نوشتن که من 4 ساعت از عمرم رو تلف کردم؟ کاش می دیدم یا صداتون رو می شنیدم که نظرتون رو بفهمم.

کتای

بازم حالا روش فکر می کنم که تلف کردن می شه یا نه.

اما حالا که بیدارم. سعی می کنم کارهای خیلی مفیدی رو انجام بدم. تا حسابی دست پر پیش خدا برگردین.

بازم خوش اومدین کنار من. فرشته های جدید عزیز و مامورهای الهی ام.. دوستتون دارم

 

 بیشتر بخونیم در مورد اینکه چطور می شه که اعمال صالحمون کم می شه . واقعا چطور؟


1. پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم : اِذا دَخَلَ اَحَدُکُم بَیتَهُ فَلیُسَلِّم، فَاِنَّهُ یُنزِلُهُ البَرَکَةَ وَ تُؤنِسُهُ المَلائِکَةُ؛ علل الشرایع ج 2، ص 583، ح 23

 هرگاه یکى از شما به خانه خود وارد مى ‏شود، سلام کند، چرا که سلام برکت مى‏ آورد و فرشتگان با سلام دهنده انس مى‏ گیرند.

 

2. الکافی عن إسحاق بن عمّار : قُلتُ لِأَبی عَبدِاللَّهِ علیه السلام : أخبِرنی بأَفضَلِ المَواقیتِ فی صَلاةِ الفَجرِ؟ فقالَ : مَعَ طُلوعِ الفَجرِ ، إنَّ اللَّهَ عزّ وجلّ یَقولُ : (وَ قُرْءَانَ الْفَجْرِ کَانَ مَشْهُودًا) یَعنی صَلاةَ الفَجرِ تَشهَدُهُ مَلائِکَةُ اللَّیلِ ومَلائِکَةُ النَّهارِ ، فَإِذا صَلَّى العَبدُ الصُّبحَ مَعَ طُلوعِ الفَجرِ ، اُثبِتَتَ لَهُ مَرَّتَینِ ، أثبَتَها مَلائِکَةُ اللَّیلِ ومَلائِکَةُ النَّهارِ .   شناخت‌نامه نماز جلد اوّل محمّد محمّدی ری شهری صفحه 244

الکافى - به نقل از اسحاق بن عمّار - : به امام صادق علیه السلام گفتم : مرا از برترین وقت‏هاى نماز صبح آگاه کن. فرمود: «همزمان با دمیدن سپیده . خداوند متعال مى‏فرماید: (قرائت فجر ، مشهود [همگان‏] است) ؛ یعنى نماز صبح را فرشتگان شب و فرشتگان روز ، هر دو دسته مشاهده مى ‏کنند. هنگامى که بنده نماز صبح را همزمان با سپیده ‏دم مى‏خواند، دو بار برایش ثبت مى‏گردد . هر دو دسته فرشتگان شب و روز ، آن را ثبت مى‏کنند».

نظرات  (۱)

  • .. مَروه ..
  • سلام
    چه سبک جالبی
    چه نگاه خوبی....

    خوشحالم با وبتون آشنا شدم...به به
    موفق و عاشق باشید؛)
    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا بر شما
    ممنون که اومدین.
    خوش اومدین
    ممنون از دعاهای زیباتون.. الهی که مضاعف برای خودتون و همه منتعلقینتون مستجاب باشه..

    لطف خداست. و چقدر هم روایات زیبایی داریم که خبر نداشتم. خیلی زیباست. خودم هم لذت می برم از صحبت با فرشته هایم. تاثیرات خیلی خوبی هم داره برای ما اگر در زندگی مون انجام بدیم این نوع مکالمه رو.

    بازم ممنون از حضورتون. و نظر زیباتون. و دعای جالبی که کردین..
    پاینده و پیروز باشید الهی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">