سلام فرشته

همه حرفها، نوشته ها، رفتارها، دیکته ای است به فرشته هایمان...

سلام فرشته

همه حرفها، نوشته ها، رفتارها، دیکته ای است به فرشته هایمان...

سلام فرشته

به نام خدا

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صل علی محمد و ال محمد..

ممنون که می خوانید.
نظراتتان بر دیده هایم.
حضورتان پر نور.
نورانیتتان مستدام.
عاقبت تان بخیر و رستگاری.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

این همه فرشته

جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۶، ۰۵:۴۹ ب.ظ

سلااام فرشته هایم.. خوبین؟

نمیدونم اسمتون چیه. جالبه که من با این همه فرشته دوست میشم. هر بار که صبح میشه و فرشته های جدید میایین...

گاهی اینقدر خجالت میکشم. از اینکه همه کارهای ریز و درشت من رو مامورید بنویسید.

 

مگه من کی ام؟

که دوتا فرشته مامور نوشتن من هستند، مامور کمک ب رشد من، فرشته ای مامور محافظت از من.. فرشته ای مامور بالابردن دعاهای من...

من کی ام مگه؟ که اینهمه خدا دم و دستگاه اطراف من قرار داده؟


عالم


من که ادم مهمی نیستم که محافظ داشته باشم. منشی داشته باشم. علاوه بر دوربین، بنویسی هم داشته باشم؟

 

خدایا..

مرا خلق کردی، این همه فرشته خلق کردی تا من را حمایت و پشتیبانی کنند. و من چه میکنم؟

  • ۹۶/۱۲/۰۴
  • یا زهرا

نظرات  (۲)

به نام خدا

جالب بود.
پاسخ:
سلام و رحمت خدا بر شما و فرشتگانتون..
ممنون از حضورتون..
زنده باشید..
فرشته ها جاسوسن خخخخخخ
پاسخ:
چه جاسوس های خوب و کمک کننده ای هم هستند برامون..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">