سلام فرشته

همه حرفها، نوشته ها، رفتارها، دیکته ای است به فرشته هایمان...

سلام فرشته

همه حرفها، نوشته ها، رفتارها، دیکته ای است به فرشته هایمان...

سلام فرشته

به نام خدا

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صل علی محمد و ال محمد..

ممنون که می خوانید.
نظراتتان بر دیده هایم.
حضورتان پر نور.
نورانیتتان مستدام.
عاقبت تان بخیر و رستگاری.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

از آنجایی که انتظارش را ندارید

پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۶، ۰۸:۲۹ ق.ظ

سلام فرشته هایم..

الحمدلله از اینکه مجدد توانستم با شما هم کلام شوم.

گاهی دلم می خواهد برخی چیزها را برایتان تعریف کنم. با اینکه می دانید.. ممنونم که گوش می کنید. خود حرف زدن با فرشته های پر نور هم خیلی حس خوبی به انسان دست می دهد. پر نور ترم می کند.

از چالش دفعه قبل خیلی خوشم آمد. می خواهم باز هم خودم را به چالش بکشانم. تا باشد از این چالش های زیبا.

می دانید، این روزها هم رزق و روزی های مادی ما آدم ها کم شده و هم رزق و روزی های معنوی مان. حالا من می خواهم خودم را به چالش بکشانم


و به این روایت که امروز روزی ام شد و دیدمش، عمل کنم و عقب بنشینم و ببینم قسمت آخر روایت را خداوند چطور برایم به نمایش می گذارد. روایت را که شما هم می دانید:

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرموده اند:

من أکثر من الاستغفار جعل اللَّه له من کلّ همّ فرجا و من کلّ ضیق مخرجا و رزقه من حیث لا یحتسب.

هر که بسیار استغفار کند، خدا براى او از هر غمى گشایش و از هر تنگنائى مفرى پدید آرد. و او را از جایى که انتظار ندارد روزى دهد.


گشایش و مفر را قبلا به وضوح دیده ام. خودم را در آن مورد به چالش کشانده بودم و رهایی ها را بسیار ملموس دیدم. در موقعیت های مختلف. رهایی از غم و اندوه ها و سرگردانی ها را با استغفار درمان کرده بودم. اما آن چیزی که دلم می خواهد ببینم و نمایش خداوند را نظاره گر باشم، قسمت آخر این روایت است.. رزقه من حیث لا یحتسب.. از جایی که انتظار ندارد.. بسم الله ..

استغفار

چقدر زیباست که انسان کار خدا را ببیند و پای نمایش الطاف الهی ، بنشیند.. من نشسته ام خدایا..

استغفرالله ربی و اتوب الیه.. استغفرالله ربی و اتوب الیه..



 

اثرات و برکات استغفار از زبان و سیره آیت الله بهجت رحمه الله علیه را در اینجا بخوانیم.

 

پ.ن: شما هم این چالش را امتحان می کنید و کار خدا را نظاره گر می شوید؟ اکثر من الاستغفار.. بسیاری در استغفار..

 

پی نوشت:

1. نهج الفصاحة (مجموعه کلمات قصار حضرت رسول صلى الله علیه و آله)، ص 755

نظرات  (۴)

سلام مومن. جزاکم الله خیرا

بسیار حس آرامش داشتم این مطلب را می خوندم...قلم خوبی دارید...جدی میگم...احسنت..

اون چالش قبلی را هم خوندم و البته اون ارجاعش را...

ان شاء الله عامل باشیم صلوات...


ولی قرار نشد هی آدرس تو در تو بدی ها...از این مطلب هائی که ظاهرشون کمه اما نصفشون تو زمینه(لبخند)




عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام و رحمت خدا بر شما
زنده باشید..
ممنون از دید زیباتون.. حزای شما نیز مضاعف ان شاالله.
به به.. ارجاعات رو برای ادم های پیگیر و با حوصله و طالبی چون شما گذاشتم که حسابی مطلب گیرشون بیاد و ناب ان شاالله.

خوبه دیگه. مطلب تو زمین که باشه باعث قوام نوشته می شه. مثل کوه که محکمه و نصفش زیر زمینه..

عاقبت شما نیز بخیر و زندگی تون زنده به حیات طیبه الهی
اوهوم...من هم توی چالشتون شریک بدونید (شبیه مارو توی غمتون شریک بدونید شد) :)

ما نیز هم بی صبرانه یا شاید هم با صبرانه منتظریم تا این و یرزقه من حیث لا یحتسب را ببینیم...

دعایمان کنید...و ممنون بابت پست خوبتون اجرتون با خدا
و سلام :) 

پاسخ:
سلام و رحمت خدا بر شما نیز..
به به.. مشارکتتون رو شکر.. الحمدلله خدایا.. ممنونم از این زیبایی ای که نشان مان می دی..
خیلی زیباست کنار بشینیم و کار خدا را ببینیم..

الهی که دست پر باشید و زیبایی ها رو نوووش کنید الهی..

زنده باشید
استغفرالله ربی و اتوب علیه
پاسخ:
مرحبا به شما..
خدا مضاعف کنه برکات این ذکر رو براتون..
  • ....جلیس العقل ....
  • ممنون جالب بود
    پاسخ:
    زنده باشید الهی..
    خوشحال می شدم شما هم نکته ای اضافه می کردید..
    ممنون از حضورتون..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">