سلام فرشته

همه حرفها، نوشته ها، رفتارها، دیکته ای است به فرشته هایمان...

سلام فرشته

همه حرفها، نوشته ها، رفتارها، دیکته ای است به فرشته هایمان...

سلام فرشته

به نام خدا

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صل علی محمد و ال محمد..

ممنون که می خوانید.
نظراتتان بر دیده هایم.
حضورتان پر نور.
نورانیتتان مستدام.
عاقبت تان بخیر و رستگاری.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

غربت

دوشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۱۰ ب.ظ

سلاااام فرشته های خوووبم..

این روزها، خیلی دلم هوایی شده، کاش هوای خدا باشه و نفس، نباشه.


از شما که پنهان نیست، هوای بچه های رزمنده و حال و هواهاشون، رفقای جبهه و ... شاید نویسنده کتاب" دیدم که جانم می رود" خوب بفهمه که دلم هوای چه حال و هوایی رو داره

.

بی قرار میشه گاهی.. نا آروووم و متلاطم در عین حال بارانی...

کاش تو بارون دلم، دعای فرج زمزمه کنم و یاد مولامون، غربتش رو..

 

آخ گفتم غربت...

هنوز غریبم فرشته های عزیزم. اونم تو جمع مومنین، بچه شیعه ها..

مولاجان، شما هم بین ما بچه شیعه ها غریب و غائبین نه؟



صاحب غریب

نظرات  (۱)

سلام مومن. جزاکم الله خیرا

ایام بر شما مبارک

ما که مصداق "ما را به خیر تو امید نیست، شر مرسان" هستیم....


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام و رحمت خدا بر شما بزرگوار..
الهی که مصداق پر خیر و برکت باشیم همه مسلمان ها و مومنین و شیعیان الهی..
ممنون از دعای زیباتون. مضاعف برای شما و همه متعلقینتون مستجاب باشه الهی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">