سلام فرشته

همه حرفها، نوشته ها، رفتارها، دیکته ای است به فرشته هایمان...

سلام فرشته

همه حرفها، نوشته ها، رفتارها، دیکته ای است به فرشته هایمان...

سلام فرشته

به نام خدا

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صل علی محمد و ال محمد..

ممنون که می خوانید.
نظراتتان بر دیده هایم.
حضورتان پر نور.
نورانیتتان مستدام.
عاقبت تان بخیر و رستگاری.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

سلام ما را هم برسان

دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۵۲ ق.ظ

سلام فرشته هایم.. سلام و درود و برکات خدا بر شما فرشته های عزیز باشه الهی..

امروز دیدین چه زود بیدار شدم؟ از همان بین الطلوعین. یادمه یک بار وقتی عبارت بین الطلوعین رو بکار بردم عبارتی که همیشه تو خانه ی ما بکاربرده می شد و جزو کلمات روتین بود یک نوجوان پرسید یعنی چی؟ و من چند ثانیه ساکت شدم.

خب آخه تعجب کردم که نمی دونه یعنی چی. آن جا بود که فهمیدم عبارتی نیست که همه و در همه خانه ها به کار برده بشه. به اون نوجوان پرسش گر گل گفتم: یعنی از اذان صبح تا طلوع آفتاب. شنیدم روزی ها را خدا آن موقع تقسیم می کنه(1). یعنی امروز چی بهت برسه، بستگی داره که اون ساعت بیدار باشی و مشغول چه کاری باشی. چهره اش خندان شد..

به نظرتون، چی از خدا می خواست که یک راه پیدا کرده بود تا فرداش رو پر روزی تر کنه؟ خب قاعدتا فضولی نباید کرد. منم نکردم. ولی خوشحالم که یاد گرفت بین الطلوعین بیدار موندن یک اثراتی داره بالاخره.

 

دیروز یک کلامی از پیامبر عزیزمون - صلوات و برکات و رحمت خاصه الهی بر او و آل او باد خوندم که مربوط به دوستانتون بود. پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله فرموده بودند:



"خداوند ، فرشتگانى دارد که در زمین مى گردند و سلام امّتم را به من مى رسانند. (2)" شما این فرشته ها رو می شناسین؟ یعنی الان که من می گم : السلام علیک یا رسول الله.. صلی الله علیک یا رسول الله.. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ، اون فرشته اومده کنار من و این سلام رو گرفت و می رسونه به پیامبر عزیزم؟

سلام بر پیامبر

الان سه تا فرشته شدین یعنی؟ خوش اومدی فرشته ی پیام رسان سلام ما به پیامبر.. به پیامبرم بگو، خیلی بی نهایت دوستشون دارم و آرزومه کنارشون باشم. اجازه داری این حرفهام رو هم بهشون برسونی یا فقط باید سلام ما رو برسونی؟

قربونت، سلام ما رو هم برسون.. دست من که کوتاه.. صلی الله علیک یا رسول الله..

 

پ.ن: بیشتر بدانیم در مورد تعهدی و ضمانتی که خدا بر روزی رسانی داده است

 

1. الإمام الصادق علیه السلام :الجُلوسُ بَعدَ صَلاةِ الغَداةِ فِی التَّعقیبِ وَالدُّعاءِ حَتّى تَطلُعَ الشَّمسُ أبلَغُ فی طَلَبِ الرِّزقِ مِنَ الضَّربِ فِی الأَرضِ . نهج الدّعا (با ترجمه فارسی) جلد اوّل. محمّد محمّدی ری شهری. صفحه 312

امام صادق علیه السلام : نشستن بعد از نماز صبح و خواندن تعقیبات و دعا تا طلوع خورشید ، در کسب روزى مؤثّرتر از سفر تجارت است.

2. رسول الله صلى الله علیه و آله :إنَّ للّهِ مَلائِکَةً سَیّاحینَ فِی الأَرضِ ، یُبَلِّغونی مِن اُمَّتِی السَّلامَ . نهج الذکر با ترجمه فارسی جلد چهارم. محمّد محمّدی ری شهری. صفحه 350

پیامبر خدا صلى الله علیه و آله : خداوند ، فرشتگانى دارد که در زمین مى گردند و سلام امّتم را به من مى رسانند.

 

نظرات  (۵)

واقعا برکاتی دارد بین الطلوعین



سربزنید
پاسخ:
سلام
همین طوره. خودمم توش مونده ام هنوز. عجیب روایتی بود.. موثر تر از تجارت و ..

حتما خدمت می رسم. ممنون از حضورتون.
زنده باشید الهی به حیات طیبه
سلام علیکم
از اینکه دوباره می نویسید خوشحال شدیم... ان شا الله منشا خیر و برکت و بصیرت افزایی باشه برای شما و مخاطبان شما

امام صادق علیه السلام : نشستن بعد از نماز صبح و خواندن تعقیبات و دعا تا طلوع خورشید ، در کسب روزى مؤثّرتر از سفر تجارت است.

واقعا در نظام هستی چه خبر هاست!!!!
یاد این بیت افتادم
چه خبرهاست خدایا که ندارم خبری
کو مرا خضر رهی تا که نمایم سفری


پاسخ:
سلام و رحمت خدا بر شما..
ممنونم از حضور سبز و دعای زیباتون.
 
کاش بنشینیم و به تعقیبات بپردازیم.. دعایمان کنید..

ما که از خبرها چیزی نمی دانیم.. خبرهای عالم.. و چقدر مشتاق دانستنش هستم..

زنده باشید الهی
  • سوره کوثر
  • یکی از فواید فیزیولوژیک بیداری بین الطلوعین این است که هورمونی در بدن به نام هورمون رشد(سوماتوتوروپ) وجود دارد که بیشترین میزان ترشح آن حدود دو ساعت بعد از غروب آفتاب می‌باشد(زیرا بدن انسان یک فیزیولوژی خاصی دارد که با عالم هماهنگ می‌باشد) و در رویات آمده که همان ساعت بخوابید!
    اینکه خواب کافی در زمان مناسب، باعث بلندی قد می‌شود، به این دلیل است که در اوایل شب، این هورمون ترشح می‌شود و اگر کسی سر شب بخوابد، رشد متناسب و متعادلی پیدا می‌کند.

    سلام. خداقوت
    این رو به تازگی خونده بودم گفتم ذیل مطلب خوب شما هم بگذارم.
    یازهراس
  • ....جلیس العقل ....
  • ممنون
    پاسخ:
    زنده باشید الهی
    خوش آمدید..
    سلام
    راستی خواهر
    من فراموش کردم شما اون متن عربی رو می خواستید
    طالب هستید هنوز هم؟
    تایپ میکنم براتون؛)
    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا بر شما
    بله بله حتما
    ممنون می شوم
    ممنون از حضورتون..
    زنده باشید الهی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">