سلام فرشته

همه حرفها، نوشته ها، رفتارها، دیکته ای است به فرشته هایمان...

سلام فرشته

همه حرفها، نوشته ها، رفتارها، دیکته ای است به فرشته هایمان...

سلام فرشته

به نام خدا

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صل علی محمد و ال محمد..

ممنون که می خوانید.
نظراتتان بر دیده هایم.
حضورتان پر نور.
نورانیتتان مستدام.
عاقبت تان بخیر و رستگاری.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

کجای دستگاه ظهور هستی؟

چهارشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۱۳ ق.ظ

سلام فرشته های خوبم.

چند وقتیه نتونستم حرفهامو باهاتون بنویسم. این یعنی حرف می زدم هان؟ اره جون خودم. خیلی هم حرف نمی زدما. گاهی که یادم می انداختین سلام و علیکی می کردم. ولی امان از غفلت.. وقتی نمی تونم حضور شما رو مداوم احساس کنم و طبق باورم، اعتقادم، رفتار کنم، چطور از خودم انتظار دارم که حضور پر عظمت خداوند رو همیشه احساس کنم؟

ولی من ، دست از تمرین بر نمی دارم. اونقدر تمرین میکنم و می کنم تا احساس حضور در محضر شما فرشتگان ، در محضر امامم، در محضر خداوند باری تعالی، بشود لحظه لحظه عمرم به لطف خدا و دعای امام زمان و شما.. اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم..

امشب، شب نیمه شعبان هست.

چند هزار ملک اومدین روی زمین و تبریکات می گین؟ اینقدر دلم می خواست این عظمت امشب رو ببینم، نوش کنم،.. من کی هستم که بخوام ببینم؟


بودین دیگه تو جمع امشب.. آنهمه عشاق و مخلص .. چه نماز جماعت باحالی خوندن. اشک می ریختن.. بچه هایی که هنوز اول دنبال دنیا رفتن شونه. چطور به دنیا پشت کردن و شهدا کمک حالشونن. نکنه شهدا هم اونجا حاضر بودن؟ اخ.. کاش چشم باطن ما باز بود و این زیبایی ها رو می دیدیم.. اماممون رو می دیدیم.

 

با صاحب الزمان..

خودم و بچه ها و همه اهل و فامیل و پدر و مادرم فدای شما..

جز شرمندگی چه دارم ؟ این همه گناه و معصبت و مکروه زیاد و ان همه واجب کم و قلیل..

دستم خالیه.

می دونم . نه لیاقت دارم نه جایگاهی.. من در مقابل آن بچه بسیجی های معصومی که شرشر سر نمازشون اشک می ریزن هیچم.. پر از معصیت....

 

یا صاحب الزمان..

دلم خیلی رفاقت با شما رو می خواد. اما من هنوز اطاعت بلد نیستم و شیعه تنوری نیستم.. رفاقت شما با یک ادم گناهکار..

 

اما امام زمان عزیزم..

وقتی شهدا، مثلا شهید محمد حسین محمد خانی(1) در سیره شون اینطور هوای گناهکارها رو داشتن.. شما مگه می شه هوای ما رو نداشته باشین؟ هیهات..

دست ما رو از دست خودتون جدا نکنین.. (2)

اللهم هذه بیعه له فی عنقی الی یوم القیامه..

 

اما من گناهکار، کجای دستگاه ظهورتون هستم آقا جان..

مولای من.. کجا؟ نیستم اصلا نه؟

فرشته های مهربون.. از خدا بخواهید ما رو هم داخل دستگاه ظهور و حضور حضرت قرار بده..

خدایا..

 

1. کتاب عمار حلب

2. رسول الله صلى الله علیه و آله :اِغتَنِمُوا الدُّعاءَ عِندَ الرِّقَّةِ ؛ فَإِنَّها رَحمَةٌ .  بحار الأنوار : ج 93 ص 313 ح 17 .

پیامبر خدا صلى الله علیه و آله : دعا کردن در هنگام رقّت قلب را غنیمت شمارید ؛ زیرا که رقّت قلب ، رحمت است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">