سلام فرشته

همه حرفها، نوشته ها، رفتارها، دیکته ای است به فرشته هایمان...

سلام فرشته

همه حرفها، نوشته ها، رفتارها، دیکته ای است به فرشته هایمان...

سلام فرشته

به نام خدا

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صل علی محمد و ال محمد..

ممنون که می خوانید.
نظراتتان بر دیده هایم.
حضورتان پر نور.
نورانیتتان مستدام.
عاقبت تان بخیر و رستگاری.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

مهمانان امروزمان

جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۰۸ ق.ظ

سلام فرشته هایم (1).

امروز جمعه است و شما مهمانانی(2) - نمی شه گفت ناخوانده ، چون هر جمعه می بینیدش- هم دارید. می شه برام دعا کنین که اسمم تو لیست مهمان هاتون بره ؟

صلوات

می گم فرشته های عزیزم، امروز چه چیزهایی رو نوشتین ؟ نکنه چیزهای نه خوبی نوشته باشین؟ خواهش می کنم فقط چیزهای خوب رو بنویسید.. می دونین که چقدر به نوشتن های خوبتون نیاز دارم.

چی دارم می گم. شما هر چی که من بهتون دیکته کنم رو می نویسین. یعنی چه چیزهایی رو از اول امروز صبح بهتون دیکته کرده ام؟ خیلی دقت نداشتم. باید بیشتر دقت کنم چی بهتون دیکته می کنم..


دعام کنین اسمم جزو بالاترین افراد لیست فرشته ی مهمان مون باشه. می شه دعام کنین؟

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم..


درباره فضایل صلوات، بیشتر بخوانیم


1. «و إنّ علَیکُم لَحافِظینَ» قالَ : المَلَکانِ المُوَکّلانِ بالإنسانِ، «کِراما کاتِبینَ» یَکتُبونَ الحَسَناتِ و السَّیِّئاتِ .( تفسیر القمّی : 2/409 .) تفسیر القمّى : «و انّ علیکم لحافظین»، فرمود : یعنى دو فرشته گماشته بر انسان، «کراماً کاتبین» که خوبى ها و بدى ها را مى نویسند.


2.امام صادق(علیه السلام) می‌فرماید:

هنگامی که شام پنج‌شنبه و شب جمعه فرا می‌رسد، فرشتگانی از آسمان نازل می‌شوند که به همراه خود قلم‌هایی از طلا و کاغذهایی از نقره دارند. آنها در طی این مدت تا غروب روز جمعه، هیچ عملی را به جز صلوات بر پیامبر(ص) ثبت نمی‌کنند. شیخ صدوق، من لا یحضره الفقیه، ج 1، ص 424،

  • ۹۶/۱۰/۲۲
  • یا زهرا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">